Angličtina v neanglickém reklamním textu (v neanglicky mluvících zemích) – Mgr. Martina HOLÁSKOVÁ
Mgr. Martina HOLÁSKOVÁ
Diplomová práce
Angličtina v neanglickém reklamním textu (v neanglicky mluvících zemích)
English in the advertising text (in not english speaking countries)
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jak vnímá česká a rakouská veřejnost používání anglického jazyka v reklamním textu. Na základě studia českých, německých a rakouských literárních pramenů pojednává v několika kapitolách o globalizaci, jejích vlivech na jazyk, pronikání angličtiny do českého a německého jazyka, a také využití angličtiny v reklamním textu v České republice a v Rakousku. Práce analyzuje …víceAbstract:
The aim of this thesis is to determine how the Czech and Austrian target groups use the English language in advertising text. It is based on a study of Czech, German and Austrian literary sources dealing in several chapters with globalization, its effects on language, the penetration of English into the Czech and German languages, as well as the use of English in advertising text in the Czech Republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Zveřejnit od: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10556
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLÁSKOVÁ, Martina. \textit{Angličtina v neanglickém reklamním textu (v neanglicky mluvících zemích)}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/uc28ai/.
Jak správně citovat práci
HOLÁSKOVÁ, Martina. Angličtina v neanglickém reklamním textu (v neanglicky mluvících zemích). Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu)
Denisa Hustolesová -
Vnímání reklamních sdělení u zvolených cílových skupin
Aneta Blažková -
Vnímání reklamního sdělení u zvolených cílových skupin
Tereza Šulcová -
Vnímání reklamních sdělení u zvolených cílových skupin
Lucie Novohradská -
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
Adam Škaloud -
Působení reklamních sdělení na cílovou skupinu
Radka Lejčková -
Analýza reklamního sdělení v segmentu rodinná dovolená
Michaela Horáková -
Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání
Kateřina Havlíčková