Bc. Zuzana Šebková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace mezinárodních letišť v České republice

Marketing Communications Of International Airports In The Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje analýze nástrojů marketingové komunikace používaných na mezinárodních letištích České republiky. Autorka hodnotí jejich využití a efektivnost. Smyslem práce je porovnat mezi sebou jednotlivá letiště. Autorka porovnává sortiment a atraktivnost nabízených služeb se zvláštním zřetelem na úroveň jejich prezentace mezi širokou veřejnost. Dále se autorka zajímá o spojitost mezi …více
Abstract:
The bachelor’s thesis deals with an analysis of the marketing communication tools used at international airports in the Czech Republic. The author evaluates thein use and effectiveness. The aim of this thesis is the comparison of individual airports. There is a comparison of the range and attractiveness of the offered services with a special attention to the level of their presentation among general …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní