Petr SETVÍN

Bachelor's thesis

Cyklus fotokoláží "Labyrint světa a ráj srdce jazykem 21. století"

Cycle Collage "Labyrinth of the World and Paradise of the language of the 21st century"
Abstract:
Autor bakalářské práce vytvoří cyklus minimálně 6 fotografických koláží inspirovaných surrealismem a dílem J. A. Komenského o min. velikosti formátu A1. Realizace cyklu bude provedena především formou montáže digitálních fotografií. Skicovní materiál bude obsahovat min. 20 kusů digitálních fotografií, které budou dokumentovat celkový tvůrčí proces autora práce. Cyklus bude doplněn popisem významu jednotlivých …more
Abstract:
The author of this bachelor thesis will make at least 6 photo collages (min. A1 size format) inspired by surrealism and the work of J. A. Komenský. The realization of the series will be made mainly by a montage of digital images. Sketch material will contain at least 20 digital images that will illustrate the author's whole creative process. The series will be completed by the description of the meaning …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Jan Mašek, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SETVÍN, Petr. Cyklus fotokoláží "Labyrint světa a ráj srdce jazykem 21. století". Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Visual Culture in Education

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.