Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení – Martin Řezáč
Martin Řezáč
Bachelor's thesis
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
The influence of brand image on purchase behavior - regional brand
Abstract:
Práce se zabývá objasněním základních pojmů, týkajících se regionálního značení a vlivu značky na kupní chování spotřebitele. Dále je zaměřena na vnímání regionálních značek občany města Příbram a přilehlých obcí. Cílem práce je vysvětlení systému regionálního značení v České republice, vymezení největších přínosů a marketingových specifik regionálního značení, zjištění povědomí o regionálních značkách …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with explanation of basic concepts related on regional marking and the influence of the brand on the consumer. It is further focused on perception, knowledge of regional brands by local citizens and the influence of these brands on their purchasing behaviour. The aim of the work is explanation of the regional branding system in the Czech Republic. Definition of the greatest …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘEZÁČ, Martin. \textit{Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/uchn0v/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Regionální gastronomie a regionální produkty a jejich využití v cestovním ruchu
Michal Brandl -
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Pecina Pecina -
Vliv regionálního značení na regionální rozvoj v Kraji Vysočina
Martina Chalupová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Vendula Karešová -
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Edith Rohelová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Adéla Karmazínová -
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Hana Jindrová Paluchová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Mach, J.
16/3/2019