Jan WEGERT

Diplomová práce

Vyhodnocení a návrh na změnu promočních aktivit zvolené kategorie

The evaluation and change proposal of the promotional activities of the selected category
Anotace:
Práce zkoumá vliv cenových a necenových prodejních promocí v promoční a popromoční periodě na prodeje výrobků. Analyzuje také celkový benefit, který prodejní promoce v promoční a popromoční pediodě přinášejí. Cílem práce je vyhodnocení cenových a necenových prodejních promocí v kategorii kosmetického zboží a následné doporučení změn v této oblasti pro společnost Unilever.
Abstract:
The thesis examines the influence of monetary and nonmonetary sales promotions in promotional and postpromotional period on sales. It also analyses the total benefit of sales promotions in promotional and postpromotional period. The goal of the thesis is to evaluate monetary and nonmonetary sales promotions in the category of cosmetics and propose change in this area for Unilever.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Ing. Josef Smejkal, Ph.D. et Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

WEGERT, Jan. Vyhodnocení a návrh na změnu promočních aktivit zvolené kategorie. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma