Hudební režie v analogovém a digitálním nahrávacím procesu. – Petr Strejc
Petr Strejc
Bakalářská práce
Hudební režie v analogovém a digitálním nahrávacím procesu.
Recording direction in the analogue and digital recording processes
Anotace:
STREJC, Petr. Hudební režie v analogovém a digitálním nahrávacím procesu. Akademie múzických umění v Praze, Hudební a taneční fakulta, 2021. 33 s Bakalářská práce.Bakalářská práce se zabývá vybranými postupy v analogovém a v digitálním nahráváncím procesu. Práce zahrnuje stručnou historii a vývoj analogové i digitální nahrávací techniky, popisuje metodické postupy při natáčení a zpracování snímků v …víceAbstract:
STREJC, Petr. Recording direction in the analogue and digital recording processes. The Academy of Performing Arts in Prague, Faculty of Music and Dance, 2021. 33 s Bachelor thesis.This bachelor thesis deals with selected procedures in analogue and digital recording. The thesis includes a brief history and development of analogue and digital recording techniques, and describes methodological procedures …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/15048
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: Sylva STEJSKALOVÁ
- Oponent: Jiří GEMROT
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 12. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební režie
Práce na příbuzné téma
-
Specifické postupy hudební režie při nahrávání vokální hudby
Benjamín Hájek -
Problematika nahrávání varhan z hlediska hudební režie
Pavel Kunčar -
Hudební režie historicky poučené interpretace na autentickém nástroji
Sarah Jedličková -
Nároky na funkci hudební režie v digitálním vícestopém nahrávacím procesu
Sylva Stejskalová -
Postupy hudebního režiséra při nahrávání artificiální hudby
Petr Strejc -
Vliv nahrávání na vývoj hudební interpre tace
Michael Fojtů -
Život a violoncellová tvorba Luboše Fišera
Jan Nečaský