Interakce rodiny a školy při vzdělávání dítěte s PAS v běžné MŠ – Zdeňka VOJÁČKOVÁ
Zdeňka VOJÁČKOVÁ
Bakalářská práce
Interakce rodiny a školy při vzdělávání dítěte s PAS v běžné MŠ
Family-school interaction in a child's education with ASD in a non-specialized preschool institution
Anotace:
Práce pojednává o významu interakce rodiny a mateřské školy při vzdělávání dítěte s PAS, hlavním cílem práce bylo zjištění funkčnosti nastavené interakce. První kapitola se zabývá poruchami autistického spektra, jejich ovlivňujícími faktory, projevy, diagnostikou a onemocněními, které jsou s tímto spojené. Druhá kapitola je věnována výchově dětí, zaměřuje se na výchovu dítěte v rodině a v předškolním …víceAbstract:
The thesis describes the importance of family and kindergarten interaction in the education of a child with PAS. The main aim of the thesis was to determine the functionality of the set interaction. The first chapter deals with autistic spectrum disorders, their influencing factors, manifestations, diagnosis and associated disorders. The second chapter defines the concept of preschool education while …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Jurkovičová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOJÁČKOVÁ, Zdeňka. Interakce rodiny a školy při vzdělávání dítěte s PAS v běžné MŠ. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika / Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Moderní přístupy ke vzdělávání a rozvoji kariéry zaměstnanců v organizaci
Dominik Brantl -
Přístup manažera ke vzdělávání a seberozvoji v podmínkách organizace veřejné správy v souvislosti s odměňováním
Monika Voznicová -
Moderní přístupy ke vzdělávání seniorů v informační gramotnosti
Iveta Jansová -
Přístup ke vzdělávání žáků 8. a 9. tříd ZŠ
Jiří Šálek -
Postoje žáků 1. stupně ZŠ ke škole
Eliška Guralová -
Přístupy ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - komparace základní a speciální školy
Karla Hejbalová -
Současné přístupy ke vzdělávání romských dětí na školách s převahou Romů na Teplicku
Pavla Zajícová -
Analýza přístupů pedagogů ke vzdělávání žáků s tělesným postižením na základní škole
Ivana Měsíčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva