Michal Malíček
Bachelor's thesis
Neuromarketing v rámci fastfoodových značiek
Neuromarketing v rámci fast foodových značek
Abstract:
Tato bakalářská práce představuje pojem „neuromarketing“ a zabývá se tím, kde se s ním můžeme setkat, jeho výzkumnými metodami a jeho pozitivy a negativy. Pojednává o každodenních rozhodnutích spotřebitele v různých odvětvích a řeší otázku chování spotřebitele při koupi produktů. Dále se zabývá technikami a průzkumem neuromarketingu v rámci gastronomie a restaurací. Zkoumá specifické metody těchto …moreAbstract:
This bachelor thesis introduces the concept of neuromarketing and deals with where we can meet it, its research methods and its positives and negatives. It deals with everyday consumer decisions in various segments and addresses the issue of consumer behavior when buying products. It also deals with techniques and research of neuromarketing within fast food brands and chains. It explores the specific …moreAbstract:
Táto bakalárska práca predstavuje pojem „neuromarketing“ a zaoberá sa tým, kde sa s ním môžeme stretnúť, jeho výskumnými metódami a jeho pozitívami a negatívami. Pojednáva o každodenných rozhodnutiach spotrebiteľa v rôznych odvetviach a rieši otázku správania spotrebiteľa pri kúpe produktov. Ďalej sa zaoberá technikami a prieskumom neuromarketingu v rámci gastronómie a reštaurácií. Skúma špecifické …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jiří Nesiba, Ph.D. LL.M.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.