Nástroje PR uvedené na příkladu společnosti RWE. – Markéta Novotná
Markéta Novotná
Bakalářská práce
Nástroje PR uvedené na příkladu společnosti RWE.
Tools of PR shown on the example of RWE company
Anotace:
Teoretická část práce se zabývá obecně formami komerční komunikace a zaměřuje se na oblast PR. Stěžejní kapitola teoretické části se soustředí na nástroje PR, představené v rámci jednotlivých cílových skupin PR. Praktická část je věnována práci oddělení PR & Press Services společnosti RWE. Jsou analyzovány komunikační aktivity a nástroje aplikované touto společností. Práci zakončuje zhodnocení PR aktivit …víceAbstract:
The theoretical part deals with forms of commercial communication in general and focuses on the PR sphere. The key chapter of the theoretical part focuses on tools of PR presented within individual PR target groups. The practical part is devoted to the work of the PR & Press Services department of RWE company. Commercial activities and tools applied by this company are analyzed. The thesis is closed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22666
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Martin Chalupský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22666
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
Sofia Kornas -
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Polina Gavrilova -
Commercial Communication of Pilsner Urquell on the Czech market
Sophie Marienka Vasak -
Development of Communicative Competence in English Language of Learners at Lower Secondary School Through Speaking Activities
Daniela Koňaříková -
Projekt marketingové komunikační aktivity pro vybraný produkt v oboru fashion
Alona Kolesnikova -
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
Alona Kolesnikova -
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
Darya Shobonova -
Marketingové aktivity při vstupu modelů koncernu VW na trh ČR
Pavel Kolařík