Markéta Novotná

Bakalářská práce

Nástroje PR uvedené na příkladu společnosti RWE.

Tools of PR shown on the example of RWE company
Anotace:
Teoretická část práce se zabývá obecně formami komerční komunikace a zaměřuje se na oblast PR. Stěžejní kapitola teoretické části se soustředí na nástroje PR, představené v rámci jednotlivých cílových skupin PR. Praktická část je věnována práci oddělení PR & Press Services společnosti RWE. Jsou analyzovány komunikační aktivity a nástroje aplikované touto společností. Práci zakončuje zhodnocení PR aktivit …více
Abstract:
The theoretical part deals with forms of commercial communication in general and focuses on the PR sphere. The key chapter of the theoretical part focuses on tools of PR presented within individual PR target groups. The practical part is devoted to the work of the PR & Press Services department of RWE company. Commercial activities and tools applied by this company are analyzed. The thesis is closed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Martin Chalupský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22666