History of Social Media – Bc. Kristina Grebenshchikova
Bc. Kristina Grebenshchikova
Bakalářská práce
History of Social Media
History of Social Media
Anotace:
V teoretické části naší práce se zaměříme na vývoj sociálních médií v čase. Analyzuje sociální, kulturní, technologické a psychologické prvky, které formovaly sociální média, a zabývá se důležitými platformami a jejich vlivem na společnost. Tato studie přispívá k pochopení vzniku a důsledků sociálních médií. Tato práce také porovnává zapojení uživatelů a sociální interakci Myspace a Facebooku, dvou …víceAbstract:
In the theoretical part of our thesis, we will focus on development of social media over time. It analyzes the social, cultural, technological, psychological elements that shaped social media and looks at important platforms and their effects on society. This study contributes to understanding of the origins and implications of social media. This work also compares the user engagement and social interaction …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nwkqz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Psychological impact of working from home on scientific and academic workers during the COVID-19 pandemic
SVITLANA POTAPENKO -
Psychological impacts of landscape on human well-being
Arina Sopkina -
New types of media and its influence on the marketing Campaign
Alonso Jan Hilgert Dongo Soria -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Influence of social media marketing on modern youth in Russia
Marina Toniaeva -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Influence marketing a prezentace ženského těla na Instagramu
Rebeka Šebelová