Uplatňování integrované marketingové komunikace v automobilovém průmyslu – Bc. Lenka Kalvodová
Bc. Lenka Kalvodová
Master's thesis
Uplatňování integrované marketingové komunikace v automobilovém průmyslu
Implementation of Integrated Marketing Communications in the Automotive Industry
Abstract:
Tato diplomová práce se především zabývá integrovanou marketingovou komunikací v automobilovém průmyslu v České republice. V teoretické části je uvedena historie integrované marketingové komunikace, její role v dnešním světě marketingu a také nové trendy. Důležitou částí je porovnání jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Aplikační část zahrnuje představení obou zkoumaných automobilových společností …moreAbstract:
This thesis deals mainly with the integrated marketing communications in the automotive industry in the Czech Republic. The theoretical part deals with the history of integrated marketing communications, its role in the present world of marketing and also with new trends in marketing. The important part of this thesis is to compare various instruments of the communication mix. The application part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dtvu0/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček