Bc. Lenka Kalvodová

Master's thesis

Uplatňování integrované marketingové komunikace v automobilovém průmyslu

Implementation of Integrated Marketing Communications in the Automotive Industry
Abstract:
Tato diplomová práce se především zabývá integrovanou marketingovou komunikací v automobilovém průmyslu v České republice. V teoretické části je uvedena historie integrované marketingové komunikace, její role v dnešním světě marketingu a také nové trendy. Důležitou částí je porovnání jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Aplikační část zahrnuje představení obou zkoumaných automobilových společností …more
Abstract:
This thesis deals mainly with the integrated marketing communications in the automotive industry in the Czech Republic. The theoretical part deals with the history of integrated marketing communications, its role in the present world of marketing and also with new trends in marketing. The important part of this thesis is to compare various instruments of the communication mix. The application part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní