Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti – Kateřina Muroňová
Kateřina Muroňová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
An Analysis of the Marketing Communication of Selected Company
Anotácia:
Závěrečná práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace společnosti, která se primárně zabývá výrobou zmrzliny a cukrářských výrobků. Cílem bakalářské práce je zhodnotit stávající marketingovou komunikaci vybrané společnosti a formulovat doporučení vedoucí ke zlepšení zjištěného stavu. Ke zjištění současného stavu byl použit marketingový výzkum formou dotazníkového šetření a vybrané situační …viacAbstract:
The final thesis is focused on the analysis of the marketing communication of a company primarily engaged in the production of ice cream and confectionery products. The aim of the bachelor thesis is to evaluate the current marketing communication of the selected company and to formulate recommendations leading to the improvement of the identified situation. Marketing research in the form of a questionnaire …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Muroňová, Kateřina. Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina Hamplová -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot