Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu – Bc. Barbora Málková
Bc. Barbora Málková
Master's thesis
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Consumer hedonism and the search for happiness in a society of prosperity
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá štěstím ve společnosti, ve které žijeme. Práce obsahuje přehled historického diskurzu pojmu štěstí. Dále reflektuje štěstí jako předmět vědeckého zkoumání konkrétně v oblastech ekonomie, psychologie a neurovědy. Značná část práce se věnuje vyobrazení štěstí v marketingové komunikaci, zejména představuje reklamní kampaň firmy Coca-cola s názvem Open Happiness. Práce dále představuje …viacAbstract:
The diploma thesis deals with happiness in the society in which we live. The thesis contains an overview of the historical discourse of the concept of happiness. It also reflects happiness as a subject of scientific research, specifically in the fields of economics, psychology and neuroscience. Much of the work is devoted to depicted happiness in marketing communication. In particular, the work presents …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hd3aq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 10. 2022
- Vedúci: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.