Bc. Monika Horáková
Bachelor's thesis
Detekce polarity sentimentu
Sentiment polarity detection
Anotácia:
Cílem předkládané bakalářské práce bylo prozkoumat stav v oblasti automatické detekce polarity sentimentu u krátkých dokumentů a následně vytvořit model strojového učení, který bude schopen detekovat polaritu jednotlivých vět. K tréninku a ověření modelu byl využit dataset recenzí mobilních aplikací. Pro reprezentaci dat bylo vyzkoušeno několik metod tvorby vlastních word embeddings pomocí knihovny …viacAbstract:
The aim of the bachelor’s thesis is to explore the current state of research in the field of automatic sentiment polarity detection of short documents and create a machine learning model that will be able to detect polarity of separate sentences. The model was trained and evaluated on a dataset of mobile app reviews. FastText library and GloVe algorithm were employed to create different types of word …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zyxuj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2021
- Vedúci: Mgr. Marek Grác, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Markéta Audy Masopustová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / Czech Language with Orientation on Computational Linguistics
Práce na příbuzné téma
-
Sentiment Analysis on Twitter Data
Priyanshu Sharma -
Detekce polarity textu s využitím mezijazyčné transformace
Jakub ŠMÍD -
Detekce polarity textu s využitím mezijazyčné transformace
Jakub ŠMÍD -
Mezijazyčná analýza sentimentu
Pavel PŘIBÁŇ -
Praktické možnosti analýzy textových dat se zaměřením na analýzu sentimentu a vizualizaci
Alena Frydrychová -
Filmové titulky: žánry a sentiment
Vít Šebestík -
Sentiment Analysis with Linguistic Knowledge
Pavlína Klimešová -
Zlepšení poznatků o produktech pomocí analýzy sentimentu recenzí zákazníků
Jana Dudášová