Marketingová komunikační kampaň na vybraný projekt – Bc. David Babický
Bc. David Babický
Diplomová práce
Marketingová komunikační kampaň na vybraný projekt
Marketing communication campaign for selected project
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo zhodnotit marketingovou komunikační kampaň na vybraný projekt, tímto projektem je zhodnocení vzhledu a kvality internetové prezentace společnosti tesa tape s.r.o. V teoreticko-metodologické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingové komunikace, jako je marketing a jeho podstata, význam strategického marketingu, zásady marketingového mixu a popis tvorby firemních …víceAbstract:
The goal of this diploma thesis was to valorize a marketing communication campaign for the chosen project, in the project are design evaluation, quality of tesa tape s.r.o. internet presentation. In theoretical part have been defined basic marketing communication terms, like marketing and his principles, importance of strategic marketing, marketing mix values and description of the company WWW page …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bmsi5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Kateřina Tomšíková
- Oponent: Ing. Pavel Fuchs
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Distribuce a marketing regionálních potravin
Petra Novotná -
Marketing topenářské techniky na zahraničních trzích
David Benda -
Role distribuce v marketingu muzeí
Ivana Havlíková -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
NOVÉ MOŽNOSTI DISTRIBUCE NÍZKOROZPOČTOVÝCH FILMŮ Z HLEDISKA PRODUCENTA V ČR
Tomáš Michálek -
Způsoby propagace produktů a služeb na internetu
Dennis Michna -
Kognitivní procesy spotřebitele a rozpoznávání product placementu na sociálních sítích
Eva Ebermannová