Význam prvků komunikace pro práci manažera – Bc. Michaela Brožová
Bc. Michaela Brožová
Diplomová práce
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Importance of communication elements for management
Anotace:
Diplomová práce je zpracována na téma "Význam prvků komunikace pro práci manažera" a zabývá se významem prvků komunikace manažerů pro jejich práci. Cílem práce je zjistit, jaká je významnost jednotlivých prvků. Umění komunikace patří mezi nejzákladnější dovednosti, kterými by měli disponovat úspěšní manažeři. V řídící práci pro manažery, ale i v osobním životě lidí je komunikace velice důležitá a nepostradatelná …víceAbstract:
The diploma thesis is processed on the theme "Importance of communication elements for management" and it deals with the importance of the elements of communication for the work of managers. The art of communication is one of the most basic skills that successful managers should have. In managing work for managers, but also in the personal lives of people, communication is very important and indispensable …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Fiedler, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
Systém vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v organizaci veřejné správy
Eva Vyhnálková -
Sebehodnocení ve výuce v neziskové organizaci ve Velké Británii
Anna Veletová -
Odměňování zaměstnanců v organizaci
Tereza Pánková -
Odměňování zaměstnanců v organizaci
Anna Karmazínová -
Inovace procesu adaptace zaměstnanců v organizaci
Kristýna Slívková -
Proces vytváření rozvojového programu v konkrétní organizaci
Monika Zemková -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva
Název
Vložil
Vloženo
Práva