Business valaution - Pegas Nonwovnes SA – André Mihardja
André Mihardja
Diplomová práce
Business valaution - Pegas Nonwovnes SA
Ocenění společnosti Pegas Nonwovens SA
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl stanovit tržní hodnotu čistého obchodního majetku společnosti Pegas Nonwovens SA k 1.1.2008. Ocenění je provedeno metodou DFC entity a metodou tržního porovnání. Ocenění tvoří: strategická analýza popisující relevantní trh a vnitřní a vnější výnosový potenciál, finanční analýza vypovídající o finančním zdraví podniku, analýza generátorů hodnoty a jejich prognóza a finanční …víceAbstract:
This thesis concerns valuation of Pegas Nonwovens SA. The valuation was carried out using DFC entity method and market comparable approach. The valuation also contains financial analysis of the company, market analysis and projected financial statements and value drivers.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8450
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 11. 2008
- Vedoucí: Pavla Maříková
- Oponent: Viktor Legát
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8450
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza při oceňování podniku
Lucie Bláhová -
Strategická analýza jako nástroj oceňování firem
Olga Pituchová -
Strategická a finanční analýza společnosti AutoESA a.s.
Maxim Endaltsev -
Finanční a strategická analýza společnosti Česká zbrojovka Group SE
Vladyslav Kidun -
Strategická a finančná analýza spoločnosti L'ORÉAL Česká republika s.r.o.
Lýdia Firkaľová -
Finančná a strategická analýza vybraného podniku
Zuzana Tarasovič -
Finančná a strategická analýza spoločnosti Minerálne vody, a.s.
Adam Gutyán -
Finanční a strategická analýza vybraného podniku
Ivan Komanický