Aspekty ovlivňující nákupní chování na trhu ojetých vozů v ČR – Bára Rohanová
Bára Rohanová
Bachelor's thesis
Aspekty ovlivňující nákupní chování na trhu ojetých vozů v ČR
Aspects influencing purchasing behaviour in the used car market in the Czech Republic
Anotácia:
Práce se zaměřuje na popis nákupního chování spotřebitelů a na popis vnitřních a vnějších vlivů, které na spotřebitele působí v procesu kupního rozhodování na trhu ojetých vozů v ČR. Cílem je odpovědět na otázku, jaké faktory mají vliv na chování spotřebitele na trhu ojetých vozů v ČR a jak se projevují.Výzkum byl proveden formou strukturovaného rozhovoru a dotazníku za pomoci osobního kontaktu.Výzkum …viacAbstract:
The bachelor work is focused on description of consumer purchasing behaviour. It is focused on description of internal and external influences. Influences have an effect on consumer decision making proces in the used car market in the Czech Republic. The aim is to find out which factors do have an infuence on consumer behaviour in the used car market and to find out how these factors manifest itself …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Ing. Pavel Král, Ph.D.
- Oponent: Ingrid Matoušková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Práce na příbuzné téma
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Vývoj rozpočtů EU a jejich změny v kontextu vnitřních a mezinárodních vlivů
Samuel IVAN -
Vliv vnějších faktorů na kupní rozhodování spotřebitelů ve sféře módy pro mladé
Barbora Nováková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu ojetých automobilů
Lukáš Běhal -
Analýza spotřebního chování na trhu osobních automobilů
Petr Švarc -
Trh ojetých vozů v České republice
Tomáš Leinweber -
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
Veronika Medková
Názov
Vložil
Vložené
Práva