Ing. Jakub Oth

Bakalářská práce

Média a nástroje direct marketingu

Direct marketing media and tools
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Média a nástroje direct marketingu se věnuje charakteristice, funkcím a využití těchto médií a nástrojů a jejich začlenění do celkové marketingové komunikace organizace. V teoretické části se práce nejprve zaměřuje na začlenění direct marketingu do marketingového a komunikačního mixu, dále se již zabývá samotným direct marketingem a jeho médii a nástroji, v prvé řadě direct …více
Abstract:
The bachelor thesis titled Direct Marketing Media and Tools deals with the characteristics, functions and utilization of these media and tools and their integration into the overall marketing communication of an organization. The theoretical part of the work first focuses on the integration of direct marketing into the marketing and communication mix, further on it deals with the direct marketing as …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní