Aneta Klimešová

Master's thesis

Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem

Guerilla Marketing as a Nontraditional Form of Marketing Communication in comparison with Traditional Communication Mix
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zjištění využití guerilla marketingu v České republice a názorů na tuto netradiční formu marketingové komunikace ze strany společností a spotřebitelů v porovnání s názory na budoucnost využití tradičních nástrojů komunikačního mixu. Teoretická část je zaměřena na historii komunikace, prvky komunikačního procesu, tradiční komunikační mix, guerilla marketing a vzájemné porovnání …viac
Abstract:
The objective of the diploma thesis is to find out the general utilization of Guerilla Marketing. It focuses particularly on attitudes of companies and customers dealing with this nontraditional form of marketing communication. Finally it compares these attitudes with utilization of traditional forms of Communication Mix. The theoretical part focuses on history of communication, communication process …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedúci: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46591