Specifika výtvarných technik a učebních strategií v ZUŠ u dětí s poruchami pozornosti – Bc. Marie PEŠKOVÁ
Bc. Marie PEŠKOVÁ
Diplomová práce
Specifika výtvarných technik a učebních strategií v ZUŠ u dětí s poruchami pozornosti
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou propojení výtvarného vzdělávání v rámci základního uměleckého školství, v souvislosti s inkluzí a inkluzivním vzděláváním. Jednotlivé části práce se vztahují k problematice poruch pozornosti, zvláště pak poruchy ADHD a dalších zdravotních znevýhodnění, která s touto tematikou souvisí, stejně jako problematika integrace žáka s poruchou pozornosti ve výukové skupině …víceAbstract:
This thesis deals with the problem of interconnection of art education within the framework of basic art education, in connection with inclusion and inclusive education. Individual parts of the thesis are related to the problem of attention deficit disorders, especially to the disorder of ADHD and other related health issues, as well as the problem of integration of a pupil with attention deficit disorder …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Martina Komzáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PEŠKOVÁ, Marie. Specifika výtvarných technik a učebních strategií v ZUŠ u dětí s poruchami pozornosti. Plzeň, 2019. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / VVJ
Práce na příbuzné téma
-
Učitel divadla v základním uměleckém vzdělávání
Jonáš Konývka -
Průzkum environmentálního vzdělávání na základních školách a základní umělecké škole ve Štětí (Zdravé město)
Tomáš KRICNER -
Výuka hry na trubku a současné základní umělecké vzdělávání (šetření stavu na základních uměleckých školách v okrese Nový Jičín
Petr ŠTĚPÁN -
Výuka kolektivních předmětů na Základní umělecké škole Viléma Petrželky v Ostravě - Hrabůvce
Iveta MONSPORTOVÁ -
Analýza názorů pedagogů na inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních uměleckých školách
Dana Zelenková -
Alternativní koncepce výuky a jejich přínos ve výuce chemie
Jiří ŠUMBERA -
Alternativní koncepce výuky se zaměřením na vybraný pedagogický směr
Kristýna Kořínková -
Využití prvků Freinetovy koncepce v české škole
Kateřina Hracka