Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu – Olubukola Dona Sammy
Olubukola Dona Sammy
Master's thesis
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
The Impact of Social Media Influencer Marketing on the Consumer Purchase Decision in Nigeria: The Cosmetics and Beauty Industry
Abstract:
Social media has given traditional marketers new ways to vary their marketing plan. Social media allows parasocial interactions between influencers and their followers, which affects consumer behavior. Traditional media dominated marketing a few decades ago. These traditional marketing methods are just a small part of the many ways companies advertise and brand items today. As a result, efficient use …moreAbstract:
Sociální média poskytla tradičním marketérům nové možnosti, jak zpestřit svůj marketingový plán. Sociální média umožňují parasociální interakce mezi influencery a jejich následovníky, což ovlivňuje chování spotřebitelů. Před několika desetiletími dominovala marketingu tradiční média. Tyto tradiční marketingové metody jsou jen malou částí z mnoha způsobů, jakými dnes společnosti inzerují a propagují …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SAMMY, Olubukola Dona. \textit{Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/ufa541/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Sammy, Olubukola Dona. Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
PŘÍPRAVA A VYUŽITÍ VYBRANÝCH BIOPOLYMERŮ, NANOČÁSTIC A NANOVLÁKEN PRO KOSMETICKÉ A POTRAVINÁŘSKÉ ÚČELY
Jitka Bokrová -
PŘÍPRAVA A VYUŽITÍ VYBRANÝCH BIOPOLYMERŮ, NANOČÁSTIC A NANOVLÁKEN PRO KOSMETICKÉ A POTRAVINÁŘSKÉ ÚČELY
Jitka Bokrová -
Příprava želatin a hydrolyzátů z kuřecího kolagenu a možnosti jejich aplikací
Aneta Prokopová -
Lyotropní kapalné krystaly a jejich potenciál pro kosmetiku a farmacii
Viktoriia Komashka -
Příprava a charakterizace potravinářských a kosmetických produktů s obsahem vybraných vitamínů
Jana Kubošová -
Influencer marketing na Instagramu
Tereza MASTÍKOVÁ -
Influencer marketing v herním průmyslu
Martin Gášek -
Influencer marketing - cross-cultural study
Tuan Vu Dao