Olubukola Dona Sammy

Master's thesis

Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu

The Impact of Social Media Influencer Marketing on the Consumer Purchase Decision in Nigeria: The Cosmetics and Beauty Industry
Abstract:
Social media has given traditional marketers new ways to vary their marketing plan. Social media allows parasocial interactions between influencers and their followers, which affects consumer behavior. Traditional media dominated marketing a few decades ago. These traditional marketing methods are just a small part of the many ways companies advertise and brand items today. As a result, efficient use …more
Abstract:
Sociální média poskytla tradičním marketérům nové možnosti, jak zpestřit svůj marketingový plán. Sociální média umožňují parasociální interakce mezi influencery a jejich následovníky, což ovlivňuje chování spotřebitelů. Před několika desetiletími dominovala marketingu tradiční média. Tyto tradiční marketingové metody jsou jen malou částí z mnoha způsobů, jakými dnes společnosti inzerují a propagují …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: prof. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Sammy, Olubukola Dona. Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe