Olubukola Dona Sammy

Diplomová práce

Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu

The Impact of Social Media Influencer Marketing on the Consumer Purchase Decision in Nigeria: The Cosmetics and Beauty Industry
Abstract:
Social media has given traditional marketers new ways to vary their marketing plan. Social media allows parasocial interactions between influencers and their followers, which affects consumer behavior. Traditional media dominated marketing a few decades ago. These traditional marketing methods are just a small part of the many ways companies advertise and brand items today. As a result, efficient use …více
Abstract:
Sociální média poskytla tradičním marketérům nové možnosti, jak zpestřit svůj marketingový plán. Sociální média umožňují parasociální interakce mezi influencery a jejich následovníky, což ovlivňuje chování spotřebitelů. Před několika desetiletími dominovala marketingu tradiční média. Tyto tradiční marketingové metody jsou jen malou částí z mnoha způsobů, jakými dnes společnosti inzerují a propagují …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sammy, Olubukola Dona. Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe