Optimalizace online marketingové strategie obchodu se sportovním vybavením – Bc. Veronika Podhorská
Bc. Veronika Podhorská
Master's thesis
Optimalizace online marketingové strategie obchodu se sportovním vybavením
Optimization of Online Marketing Strategy for a Sports Retailer
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem na sociálních sítích v prodejně se sportovním vybavením. Hlavním cílem práce je navrhnout takovou strategii, která pomůže prodejně Decathlon Liberec naplnit cíle na Facebooku a Instagramu stanovené social media týmem společnosti. V práci je nejprve uvedeno teoretické vymezení online marketingu s konkrétním zaměřením na sociální sítě a jejich trendy. Teoretická …moreAbstract:
This diploma thesis deals with marketing on social media in a store with sports equipment. The main goal of this thesis is to design a strategy that will help the Decathlon Liberec store to meet the goals set by the social media team on Facebook and Instagram. The thesis first presents the theoretical definition of online marketing with a specific focus on social media and their trends. It also describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PODHORSKÁ, Veronika. \textit{Optimalizace online marketingové strategie obchodu se sportovním vybavením}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/ufjyu4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Podhorská, Veronika. Optimalizace online marketingové strategie obchodu se sportovním vybavením. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Business Administration / Marketing and International Trade
Theses on a related topic
-
Obsahový marketing hudebních interpretů České republiky v online prostředí
Helena Skácelová -
Content Marketing via Online Media in Interior Design Market
Nina Jakešová -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Marketing vybraného portálu pro cestovatele
Renata Seidlerová -
Konstrukce propagačního videa v online marketingu
Alice Kravková -
Online marketing vybraného podniku/značky
Dominika Drbohlavová -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
Možnosti neplacené propagace na sociálních sítích Facebook a Instagram
Diana Havířová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights