Analýza maloobchodního trhu s BIO produkty v ČR od roku 2009 do roku 2013 – Adam Páleníček
Adam Páleníček
Bachelor's thesis
Analýza maloobchodního trhu s BIO produkty v ČR od roku 2009 do roku 2013
Analysis of the retail market of bioproducts in the Czech Republic from 2009 to 2013
Anotácia:
Tato bakalářská práce pojednává o problematice konkurenceschopnosti na trhu stále se rozvíjejícího maloobchodu se zemědělskými výrobky, které splňují označení BIO. Vývoj daného odvětví je analyzován především na datové základně let 2009 -- 2013. V teoretické části bakalářské práce jsou definovány základní pojmy klíčové pro zorientování v základní problematice bioproduktů, legislativní ukotvení a úloha …viacAbstract:
This thesis deals describes the topic of competitiveness on ever-evolving market of retail agricultural products that fulfill the criteria for BIO labelled products. The analysis of retail agriculture market development is based on dataset in perion from 2009 to 2013. This thesis is divided in to main parts. In the theoretical part are defined basic terms and conceptions crucial for understanding of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56668
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
- Vedúci: Jan Šlajs
- Oponent: Šárka Prudká
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56668
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství