Viktorie KAŠOVÁ

Bachelor's thesis

Vnímání společensky odpovědných aktivit vybrané společnosti spotřebitelem

Consumer perception of socially responsible activities of a selected company
Abstract:
Přestože společnost Tesco Stores ČR a.s. podporuje koncept společenské odpovědnosti již od začátku svého působení na mezinárodní úrovni, potýká se s problémem nedostatečného vnímání propagovaných CSR aktivit ze strany spotřebitelů. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak spotřebitelé vybrané společnosti vnímají jednotlivé CSR aktivity. Na základě vybraných aspektů, pramenících z literárních rešerší …more
Abstract:
While Tesco Stores ČR a.s. supports the concept of social responsibility from the very beginning of its operation at the international level, it faces the problem of insufficient perception of promoted CSR activities by consumers. The aim of the bachelor thesis is to find out how consumers of selected companies percieve individual CSR activities. Based on selected aspects, stemming from literature …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Kateřina Kovářová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KAŠOVÁ, Viktorie. Vnímání společensky odpovědných aktivit vybrané společnosti spotřebitelem. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická