Bc. Torezhan Shaikhiyev

Bakalářská práce

Person as a Brand

Person as a Brand
Abstract:
Abstracts The author of the thesis decided to take this research because it will always be relevant in the modern world. As a result of the research the author came to the conclusion that the brand can be built from scratch, the main thing is to do it right. In the first section the author of the thesis describes the step-by-step instruction in order to become a brand theoretically and in the second …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
  • Vedoucí: MSc Oldřich Dutý
  • Oponent: Ing. Helena Pleskotová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance