Bc. Torezhan Shaikhiyev
Bakalářská práce
Person as a Brand
Person as a Brand
Abstract:
Abstracts The author of the thesis decided to take this research because it will always be relevant in the modern world. As a result of the research the author came to the conclusion that the brand can be built from scratch, the main thing is to do it right. In the first section the author of the thesis describes the step-by-step instruction in order to become a brand theoretically and in the second …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b9rxo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: MSc Oldřich Dutý
- Oponent: Ing. Helena Pleskotová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
The impact of personal image on the brand
Daria Liashenko -
Strategizing of Personal Branding Start-Ups
Aneliya Bugubayeva -
Personal Branding u vybrané cílové skupiny
Jana Hejná -
Personal branding a komunikace umělecké značky
Lucie Lustigová -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Person as a Brand
Pavel Fridrich -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Ilya Abdrakhmanov -
Využití sociálních médií pro osobní branding
Anna Sviridova