Integrace žáků s odlišným mateřským jazykem do třídního kolektivu na prvním stupni ZŠ Prosetice a ZŠ Bystřany. – Marina TEUBER
Marina TEUBER
Diplomová práce
Integrace žáků s odlišným mateřským jazykem do třídního kolektivu na prvním stupni ZŠ Prosetice a ZŠ Bystřany.
The integration of pupils from different mother tongue to the first grade class of elementary school Prosetice and the first grade class of elementary school Bystřany.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na integraci žáků s odlišným mateřským jazykem, na jejich začlenění do třídního kolektivu a vyučovacího procesu s ohledem na počet těchto žáků v daném kolektivu.Abstract:
The diploma thesis is aimed at the integration of pupils with a different native language (DNL), their incorporation into the class group and into the educational process, taking into consideration the numbers of these pupils.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TEUBER, Marina. \textit{Integrace žáků s odlišným mateřským jazykem do třídního kolektivu na prvním stupni ZŠ Prosetice a ZŠ Bystřany.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/ufuo6h/.
Jak správně citovat práci
TEUBER, Marina. Integrace žáků s odlišným mateřským jazykem do třídního kolektivu na prvním stupni ZŠ Prosetice a ZŠ Bystřany.. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Rozvoj kritického myšlení a vzájemné tolerance pomocí práce s interpretovanou četbou s náboženskou tematikou
Nikola Ginterová -
Specifika práce s žáky s odlišným mateřským jazykem
Monika Raimrová -
Začleňování žáků s odlišným mateřským jazykem do vzdělávacího systému České republiky
Alexandra Hiermanová -
Inkluze žáků s odlišným mateřským jazykem na vybraných základních školách
Žaneta Neubergová -
Obtíže učitelů při výuce žáků s odlišným mateřským jazykem
Marie Almeida -
Inkluze žáků s odlišným mateřským jazykem na vybraných základních školách
Žaneta Neubergová -
Začleňování dětí s odlišným mateřským jazykem na ZŠ v Praze
Jana Chittendenová