Věra Paukrtová

Bakalářská práce

Marketing města Jablonec nad Nisou

Marketing of town Jablonec nad Nisou
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem města Jablonce nad Nisou. Vzhledem k vhodným podmínkám je vybrána cílová skupina – návštěvníci. Práce tak přechází do marketingu destinace. V první části je přiblížena teorie marketingu měst a destinace, je vysvětlen jejich vztah. V praktické části je nejprve popsán Jablonec nad Nisou jako město, jeho vztah k cestovnímu ruchu a také jako destinace prostřednictvím …více
Abstract:
The bachelor thesis is interested in the city marketing of the town Jablonec nad Nisou. In a view of suitable conditions was selected a target group – the visitors. The thesis passes from the city marketing to the destination marketing. In the first part of the thesis is explained theory of the city and the destination marketing and their relation. In the practical part is described Jablonec nad Nisou …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Klánová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu