Využití kompenzačních pomůcek u dětí s vadami zraku v hodinách tělesné výchovy – Vít PATEREK
Vít PATEREK
Bakalářská práce
Využití kompenzačních pomůcek u dětí s vadami zraku v hodinách tělesné výchovy
The Use of Compensatory Aids in Physical Training Lessons for Children with an Eye Disorder
Anotace:
Bakalářská práce řeší využití kompenzačních pomůcek. Úvádí možnosti využití kompenzačních pomůcek a jiných podpůrných opatření při zapojování zrakově postiženého žáka do hodin tělesné výchovy na základní škole. Práce se skládá z části teoretické a části empirické. Cílem teoretické části práce je podat ucelený výklad o problematice tyflopedie, o vzdělávacích podmínkách zrakově postiženého žáka v základní …víceAbstract:
The bachelor work Bachelor work deals with the use of compensatory aids. It specifies the possible use of compensatory aids and other supporting precautions when involving a student with an eye disorder in physical training at elementary school. The work consists of theoretical and empirical part. The goal of the theoretical part is to present a coherent explanation regarding typhlopedy field, educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2013
Zveřejnit od: 27. 7. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Zbyněk Janečka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PATEREK, Vít. Využití kompenzačních pomůcek u dětí s vadami zraku v hodinách tělesné výchovy. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.7.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 7. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Aplikovaná tělesná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Raná péče, integrace a vzdělávání zrakově postižených dětí
Eva Nečasová -
Kompetence asistentů pedagoga při vzdělávání zrakově postižených žáků na základním stupni vzdělávání
Petra BURDYCHOVÁ -
Vzdělávání zrakově postižených
Markéta Puci -
Komparace vzdělávání žáků se zrakovým postižením v běžné základní škole a v základní škole pro zrakově postižené
Eva RATAJOVÁ -
Možnosti vzdělávání zrakově postižených žáků v základních školách a školách pro zrakově postižené (komparace)
Kamila HŮRKOVÁ -
Nevidět překážky, vidět cíl. Zrakové postižení v kontextu předškolního a školního vzdělávání.
Zuzana Zlámalová -
Problematika výuky fyziky zrakově postižených žáků
Kateřina Černotová -
Specifika vzdělávání zrakově postižených na středních školách
Jana Dostálová
Název
Vložil
Vloženo
Práva