Projekt zlepšení konkurenčního postavení produktu PC LYNX {-} Virtuální pokojíček firmy BGS Levi Czech, a. s. – Bc. Lenka ŠMEHLÍKOVÁ
Bc. Lenka ŠMEHLÍKOVÁ
Diplomová práce
Projekt zlepšení konkurenčního postavení produktu PC LYNX {-} Virtuální pokojíček firmy BGS Levi Czech, a. s.
Project for improving competitive positioning of the product PC LYNX - Virtuální pokojíček of the company BGS LEVI Czech, a. s.
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout projekt zlepšení konkurenčního postavení produktu PC LYNX {--} Virtuální pokojíček firmy BGS LEVI Czech, a. s. Teoretický základ práce zahrnuje poznatky o konkurenci, konkurenceschopnosti a konkurenčním postavení produktu. V druhé části práce jsou provedeny analýzy makro a mikro okolí firmy, analýza firmy a produktu. Provedené analýzy poukazují na rezervy současného …víceAbstract:
The aim of this thesis is to propose the project for improving competitive positioning of the product PC LYNX {--} Virtuální pokojícek of the company BGS LEVI Czech, a. s. In the first part the theoretical principle of this thesis includes basics about competition, competitive advantages and competitive positioning of the mentioned product. In the second part the company´s macro and micro environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
5948
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠMEHLÍKOVÁ, Lenka. \textit{Projekt zlepšení konkurenčního postavení produktu PC LYNX $\{$-$\}$ Virtuální pokojíček firmy BGS Levi Czech, a. s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/ug2qqs/.
Jak správně citovat práci
ŠMEHLÍKOVÁ, Lenka. Projekt zlepšení konkurenčního postavení produktu PC LYNX {-} Virtuální pokojíček firmy BGS Levi Czech, a. s.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Irena Veselá -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Petr Žáček -
Marketingová analýza konkurence a konkurenčního prostředí v oboru poskytování telekomunikačních služeb
Michal Červený -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Barbora Čejková -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Analýza konkurence a konkurenční postavení konkrétní firmy
Radana POLEŠÁKOVÁ -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Denisa Sukdolová -
Analýza konkurence společnosti Rohlík.cz na českém trhu
Fábius Dobrovodský