Projekt zlepšení konkurenčního postavení produktu PC LYNX {-} Virtuální pokojíček firmy BGS Levi Czech, a. s. – Bc. Lenka ŠMEHLÍKOVÁ
Bc. Lenka ŠMEHLÍKOVÁ
Master's thesis
Projekt zlepšení konkurenčního postavení produktu PC LYNX {-} Virtuální pokojíček firmy BGS Levi Czech, a. s.
Project for improving competitive positioning of the product PC LYNX - Virtuální pokojíček of the company BGS LEVI Czech, a. s.
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout projekt zlepšení konkurenčního postavení produktu PC LYNX {--} Virtuální pokojíček firmy BGS LEVI Czech, a. s. Teoretický základ práce zahrnuje poznatky o konkurenci, konkurenceschopnosti a konkurenčním postavení produktu. V druhé části práce jsou provedeny analýzy makro a mikro okolí firmy, analýza firmy a produktu. Provedené analýzy poukazují na rezervy současného …moreAbstract:
The aim of this thesis is to propose the project for improving competitive positioning of the product PC LYNX {--} Virtuální pokojícek of the company BGS LEVI Czech, a. s. In the first part the theoretical principle of this thesis includes basics about competition, competitive advantages and competitive positioning of the mentioned product. In the second part the company´s macro and micro environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2007
Identifier:
5948
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠMEHLÍKOVÁ, Lenka. \textit{Projekt zlepšení konkurenčního postavení produktu PC LYNX $\{$-$\}$ Virtuální pokojíček firmy BGS Levi Czech, a. s.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/ug2qqs/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠMEHLÍKOVÁ, Lenka. Projekt zlepšení konkurenčního postavení produktu PC LYNX {-} Virtuální pokojíček firmy BGS Levi Czech, a. s.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Irena Veselá -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Petr Žáček -
Marketingová analýza konkurence a konkurenčního prostředí v oboru poskytování telekomunikačních služeb
Michal Červený -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Barbora Čejková -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Analýza konkurence a konkurenční postavení konkrétní firmy
Radana POLEŠÁKOVÁ -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Denisa Sukdolová -
Analýza konkurence společnosti Rohlík.cz na českém trhu
Fábius Dobrovodský