Etikety a obaly vybraných nealkoholických nápojů a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele – Bc. Michal Oborný
Bc. Michal Oborný
Master's thesis
Etikety a obaly vybraných nealkoholických nápojů a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Labels and packaging of selected non-alcoholic beverages and their influence on consumer behavior
Abstract:
OBORNÝ, Michal. Etikety a obaly vybraných nealkoholických nápojů a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele. Brno, 2016. 132 s. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce: Ing. Martin Souček, Ph.D.Tato diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním při výběru nealkoho-lických kolových nápojů u mladých lidí ve věku 20-35 let s důrazem na obal a eti …moreAbstract:
OBORNÝ, Michal. Labels and packaging of selected non-alcoholic beverages and their influence on consumer behavior. Brno, 2016. 132 s. Master thesis. Mendel University in Brno, Faculty of Business and Economics. Thesis supervizor Ing. Martin Souček, Ph.D.This thesis deals with consumer behavior in the selection of non-alcoholic cola beverages for young people at age 20-35 with an emphasis on packaging …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Souček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OBORNÝ, Michal. \textit{Etikety a~obaly vybraných nealkoholických nápojů a~jejich vliv na nákupní chování spotřebitele}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/ug3h1s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Impact of COVID-19 on consumer behaviour in Vietnam.
Minh Thu Pham -
Návrh komunikace značky nealkoholického nápoje na sociálních sítích
Jiří Gajdušek -
Kupní rozhodování na trhu kolových nápojů v ČR
Aneta Nováčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights