Etikety a obaly vybraných nealkoholických nápojů a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele – Bc. Michal Oborný
Bc. Michal Oborný
Diplomová práce
Etikety a obaly vybraných nealkoholických nápojů a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Labels and packaging of selected non-alcoholic beverages and their influence on consumer behavior
Anotace:
OBORNÝ, Michal. Etikety a obaly vybraných nealkoholických nápojů a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele. Brno, 2016. 132 s. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce: Ing. Martin Souček, Ph.D.Tato diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním při výběru nealkoho-lických kolových nápojů u mladých lidí ve věku 20-35 let s důrazem na obal a eti …víceAbstract:
OBORNÝ, Michal. Labels and packaging of selected non-alcoholic beverages and their influence on consumer behavior. Brno, 2016. 132 s. Master thesis. Mendel University in Brno, Faculty of Business and Economics. Thesis supervizor Ing. Martin Souček, Ph.D.This thesis deals with consumer behavior in the selection of non-alcoholic cola beverages for young people at age 20-35 with an emphasis on packaging …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Souček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OBORNÝ, Michal. \textit{Etikety a~obaly vybraných nealkoholických nápojů a~jejich vliv na nákupní chování spotřebitele}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/ug3h1s/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Impact of COVID-19 on consumer behaviour in Vietnam.
Minh Thu Pham -
Návrh komunikace značky nealkoholického nápoje na sociálních sítích
Jiří Gajdušek -
Kupní rozhodování na trhu kolových nápojů v ČR
Aneta Nováčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva