Bc. Matěj Bednář

Master's thesis

Analýza komunikační kampaně podniku

Analysis of communication campaign
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Analýza komunikační kampaně podniku“ je analýza současné komunikační kampaně společnosti Investiční aukce a návrh na změny. První část práce se zabývá ukotvením řešené problematiky v teoretických základech. Následuje popis společnosti stanovení výzkumných otázek a situační analýza. Výstupem z ní je SWOT matice, ze které pak vychází návrhy na úpravu kampaně. V poslední části …more
Abstract:
The goal of the submitted thesis: “Analysis of communication campaign” is analysis of current communication campaign of company Investiční aukce and proposition of improvements. First part is setting a theoretical basis for the theses followed by description of the company and it’s product, setting of research questions and situational analysis. Outcomes of the analysis are captured in SWOT matrix …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 2. 2017
  • Supervisor: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economy and Management / Business Management