Moderní výuka fyziky se smartphony – Kateřina Rennerová
Kateřina Rennerová
Diplomová práce
Moderní výuka fyziky se smartphony
Modern physics teaching with smartphones
Anotace:
První část této práce je zaměřena na obecnou teorii zkoumající didaktické prostředky z pedagogického a didaktického hlediska, se specializací na materiální prostředky, učební pomůcky a didaktickou techniku, která obsahuje v užším slova smyslu i využití chytrých mobilních telefonů ve vyučování.V druhé části jsou popsány parametry a charakteristika použitého mobilního telefonu. Následně jsou zpracované …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5067
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2017
- Vedoucí: RNDr. Michaela Křížová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Karol Radocha, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Fyzika / Učitelství fyziky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Didaktické prostředky pro výuku technologie v učebním oboru cukrář
Marta SKALNÍKOVÁ -
Edukační program a didaktické prostředky pro Hvězdárnu Prostějov
Martina KRAHULOVÁ -
Vybrané didaktické prostředky a jejich využití ve výchově ke čtenářství ve volném čase
Ilona JÍŠOVÁ -
Proměny obrazu/Obrazy proměn – pracovní listy ke stálé expozici Galerie moderního umění v Hradci Králové
Aneta Patková -
Konceptuální fyzika ve výuce hydrostatiky na základní škole
Vít Musil -
Mezipředmětové vztahy fyzika - přírodopis ve výuce fyziky na ZŠ
Veronika PECHOVÁ -
Částicová fyzika ve výuce na SŠ
Petr NITSCHE -
Problematika mezipředmětových vztahů přírodopis - zeměpis - fyzika ve výuce tématu role vegetace v koloběhu vody v krajině na ZŠ z pohledu studentů učitelství přírodopisu pro ZŠ
Veronika RAJTMAJEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva