Michaela CUTLACOVÁ

Bakalářská práce

Politický marketing vybrané strany

Political marketing of chosen party
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na předčasné volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2013 z pohledu politického marketingu. V řešení bylo použito srovnání různých teoretických poznatků a moderních trendů politického marketingu s následnou aplikací na kampaně TOP 09, ČSSD a hnutí ANO. Byla provedena detailní analýza komunikační kampaně TOP 09 v porovnání s konkurenčními kandidátními …více
Abstract:
The present work is focused on early elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2013 in terms of political marketing. The solution was to use a comparison of different theoretical knowledge and modern trends of political marketing with the application on the campaign TOP 09, the Social Democrats and the movement ANO. It performed a detailed analysis of the communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Čechurová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CUTLACOVÁ, Michaela. Politický marketing vybrané strany. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností