Martin Krejčí

Bakalářská práce

Vliv flashové reklamy na životní prostředí a její srovnání s výrobou PET lahví

Effect of flash ads on the environment and its comparison with the production of PET bottles
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá vliv internetové reklamy vytvořené technologií Flash na životní prostředí v USA a následně jej srovnává s vlivem výroby PET lahví na životní prostředí v USA. V práci je popsáno fungování flashové reklamy. V analýze se porovnává uhlíková stopa vypuštěna z rozdílu ve spotřebě elektrické energie při povolené a zakázané flashové reklamě a z výroby PET lahví. Cílem analýzy je …více
Abstract:
This bachelor thesis examines the impact of online advertisments created using Flash technology on the environment in the U.S. and then compares it to influence of production of PET bottles on the environment in the U.S.. The thesis describes the functioning of the flash ads. In the analysis there are compared the carbon footprint left-out of the difference in electricity consumption in the enabled …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2011
  • Vedoucí: Petr Koblovský
  • Oponent: Aleš Rod

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23816