Ekonomická analýza realitní kanceláře – Bc. Jan MEDEK
Bc. Jan MEDEK
Bakalářská práce
Ekonomická analýza realitní kanceláře
Economic analysis of estate agency
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provést rozbor chodu a ekonomiky realitní kanceláře. Práce se tedy zabývá tematikou související s realitní kanceláří. Například realitními trhy, makléři a jejich vztahy ke klientům, cenami nemovitostí apod. V práci je popsané čemu se vyvarovat v případě makléře i prodejce při stanovování prodejní ceny a samotném prodeji nemovitosti. Stěžejní a zároveň praktickou částí …víceAbstract:
The main objective of this bachelor thesis is to make an economic analysis of an estate agency and its progress. Themes are related to an estate agency. For example estate markets, estate brokers and relations between them and its costumers, prices of properties, etc. In thesis is written how to avoid mistakes in price fixing and whole selling process by brokers and sellers of properties. Pivotal and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2010
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2011
- Vedoucí: Ing. Jiří Zima
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MEDEK, Jan. Ekonomická analýza realitní kanceláře. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Controlling v účetní, finanční a realitní kanceláři
Lenka Zábojová -
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře
Monika Zámišová -
Komparace právních aspektů založení realitní kanceláře v Monackém knížectví a v České republice
Simona Goliatová -
Podnikatelský plán na založení realitní kanceláře
Dominika Žmolíková -
Finanční krize na realitním trhu v Českých Budějovicích
Miroslav Hodina -
Ocenění realitní kanceláře
Radka Košťáková -
Analýza mezoprostředí a makroprostředí v sektoru služeb
Filip Madlé