Branding and Brand Strategy: The Case Study of Zara – Rusudan Gaprindashvili
Rusudan Gaprindashvili
Diplomová práce
Branding and Brand Strategy: The Case Study of Zara
Branding a strategie značky: Případová studie Zara
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je poskytnutí návrhů, které přispívají k budování hodnoty značky a následně k vytvoření úspěšné značky, a to pomocí efektivního brandingu a strategie značky. Pro tento účel byla zvolena případová studie společnosti Zara, která je dobrou ukázkou, jak lze značku rozvíjet k tomu, aby se stala účinným nástrojem v oblasti módního businessu. Teoretická část shrnuje literaturu …víceAbstract:
The main goal of the present master thesis is to provide suggestions how effective branding and brand strategy contributes to build brand equity and consequently create a successful brand. For this purpose, the case study of Zara was chosen, being a good example to show how the brand has been managed to become a powerful brand in the retail industry. The theoretical part consists of overview of literature …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Postavení značky AB na českém trhu elektroniky a její marketingová strategie
Renata Wiesnerová -
Návrh marketingové strategie pro značku Giotto na českém trhu
Petra Lomozová -
Marketingová strategie projektu Vyber správně
Štěpán Hartl -
Návrh marketingové strategie firmy MIZUNO
Gabriela Hanáková -
Návrh marketingové strategie značky Třeboňský kapr
Tomáš Brejcha -
Návrh komunikační strategie značky Relax
Klára Dvořáková -
Komunikační strategie značky Maybelline New York
Martina Grauerová -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar
Název
Vložil
Vloženo
Práva