Ing. Milana Salimova

Bakalářská práce

Segmentace trhu a analýza chování zákazníka

The market segmentation and customer behaviour
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována tématu, které hraje bezesporu naprosto klíčovou roli v současném světě – jedná se o segmentaci trhu. Práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. První část práce je zaměřena na tvorbu základu pro další samostatný výzkum. V praktické části je uskutečněn vlastní výzkum ve společnosti Vodafone. Hlavním cílem práce je prostřednictvím analýzy sekundárních …více
Abstract:
This thesis is dedicated to the topic that undoubtedly plays an absolutely important role in the modern world - this is market segmentation. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The first part is focused on creating a basis for further research. The practical part obtains own research in Vodafone. The main aim of this thesis is to identify and analyze the most important customer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace