Bc. Marie SÁŇKOVÁ

Bachelor's thesis

Inspekce jako systém kontroly a podpory v sociálních službách

Inspection as a system of supervision and support in social services
Abstract:
Bakalářská práce ? Inspekce jako systém kontroly a podpory v sociálních službách ? se zabývá tematikou inspekcí poskytování sociálních služeb jako novým legislativním nástrojem kontroly a kvality v sociálních službách. Práce je rozdělena na dvě části. První teoretická část obsahuje vymezení základních pojmů, popis legislativního rámce a analýzu systému inspekcí sociálních služeb. Praktická část interpretuje …more
Abstract:
This bachelor´s thesis called "Inspection as a system of supervision and support in social services" deals with the theme of inspection of providing social services as a new legislative instrument for supervision and quality in social services. The thesis is divided into two parts. The first part is theoretical and contains the specification of basic terms and key words, the description of legislative …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2009
Accessible from:: 29. 4. 2009
Identifier: 13390

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2009
  • Supervisor: Mgr. Iva Kuchyňková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SÁŇKOVÁ, Marie. Inspekce jako systém kontroly a podpory v sociálních službách. Brno, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy