Milan Havelka

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikace mobilní aplikace

Analysing Marketing Communication of the Mobile Application
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací klientské mobilní aplikace. Cílem práce bylo zhodnocení marketingové komunikace této aplikace a s pomocí provedené analýzy navrhnout případné změny, které by mohly pomoci zvýšit počet spokojených uživatelů aplikace. V první části jsou představena teoretická východiska pro marketingovou komunikaci a je charakterizována společnost, která tuto aplikaci svým …více
Abstract:
This thesis deals with the marketing communication of the clients mobile application. The aim of this thesis was to evaluate the marketing communication of this app and based on this analysis to suggest possible changes that could help increase the number of satisfied users of the application. The first part focuses on the theoretical basis for marketing communication and the company that provides …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: Martina Hoďáková
  • Oponent: Sylva Gorná

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod