Bc. Lukáš Havlík

Master's thesis

Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti

The Brand Identity and the Image of the Green Party from the Perspective of the Leadership Members, Party Members and the Public
Abstract:
Existují rozdíly ve vnímání identity a image značky Strany zelených mezi jejím vedením, její členskou základnou a veřejností? Na tuto otázku má za cíl odpovědět předkládaná případová studie, zabývající se také konkrétněji odlišností vnímání této značky zmíněnými skupinami na základě jejich blízkosti ke straně. Předpokládáme, že čím blíže má člověk ke Straně zelených, tím bude osobnost její značky hodnotit …more
Abstract:
Are there any differencies between the perceptions of the identity and image of the Green Party brand by its leaders, party members and the public? The aim of the study is to answer this introductory question. The study is also dealing with differences in the perception of the brand by mentioned groups based on their proximity to the party. We assume that the closer a person is to the Green Party, …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2016
  • Supervisor: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
  • Reader: doc. Mgr. et Mgr. Vlastimil Havlík, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masaryk University

Faculty of Social Studies

Master programme / field:
Political Science / Political Science