Martin Zvoník

Bakalářská práce

Integrace programovatelné řídicí jednotky pro systém pohonu testovacího vozidla

Integration of the Programmable Control Unit for the Test Vehicle Powertrain System
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou vytipovaného powertrain systému testovacího vozidla Škoda Fabia, následně integrací programovatelné řídicí jednotky a návrhem laboratorních úloh. V úvodní části je provedena analýza parametrů všech vstupů a výstupů původní řídicí jednotky a s kompletní snahou porozumění celého powertrain systému. Druhá kapitola se zabývá vytipováním programovatelné řídicí jednotky …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the analysis of a selected powertrain system of the Škoda Fabia test vehicle, enabling the integration of a programmable control unit and the design of laboratory tasks. In the introductory section, the analysis of the parameters of all inputs and outputs of the original contol unit is described in order to understand the powertrain system. The second chapter deals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
  • Vedoucí: Petr Šimoník
  • Oponent: Tomáš Harach

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava