Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo – Bc. Zuzana Barysz
Bc. Zuzana Barysz
Diplomová práce
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
Typology of Brand Elements and Their Role in Brand Image Building - Slovak National Theatre
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se věnuje typologii prvků značky a jejich významu v procesu budování image značky, s užším zaměřením na instituci Slovenské národní divadlo. Praktická část práce se opírá o výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu, které zkoumají vnímání a povědomí o značce Slovenské národní divadlo. Cílem práce je zjistit míru informovanosti, vnímání a postoj divácké veřejnosti …víceAbstract:
The dissertation explores the typology of elements that make up a brand, and their role in building the brand. It focuses on The Slovak National Theatre as a case study. The practical part of the dissertation draws from the findings of a qualitative and quantitative poll on public perception and awareness of the brand of the Slovak National Theatre. The objective was to identify the degree of awareness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BARYSZ, Zuzana. \textit{Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/uhbl2a/.
Jak správně citovat práci
Barysz, Zuzana. Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Opery Slovenského národného divadla a Národného divadla v Brne v kontexte kultúrnych politík
Petra Kovačovská -
Súčasná generácia herečiek na doskách Slovenského národného divadla
Dominika Husárová -
Analýza a benchmarking prodejní strategie výrobců motorových pil na českém trhu
Jaroslav Šebek -
Analýza prodejní strategie firmy John Deere na českém trhu v oblasti harvestorové technologie.
Jaroslav Šebek -
Vizuální stránka křesťanské knihy Cover design jako součást prodejní strategie a spolutvůrce vizuální kultury společnosti
Lada Andršová -
Prodejní strategie společnosti DuPont
Michal KOSŤUN -
Marketingová strategie doplňkového sortimentu obchodu s obuví
Lenka RYKROVÁ -
CRM systémy jako nástroj obchodní strategie
Pavel Kozelský