Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo – Bc. Zuzana Barysz
Bc. Zuzana Barysz
Master's thesis
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
Typology of Brand Elements and Their Role in Brand Image Building - Slovak National Theatre
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se věnuje typologii prvků značky a jejich významu v procesu budování image značky, s užším zaměřením na instituci Slovenské národní divadlo. Praktická část práce se opírá o výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu, které zkoumají vnímání a povědomí o značce Slovenské národní divadlo. Cílem práce je zjistit míru informovanosti, vnímání a postoj divácké veřejnosti …moreAbstract:
The dissertation explores the typology of elements that make up a brand, and their role in building the brand. It focuses on The Slovak National Theatre as a case study. The practical part of the dissertation draws from the findings of a qualitative and quantitative poll on public perception and awareness of the brand of the Slovak National Theatre. The objective was to identify the degree of awareness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARYSZ, Zuzana. \textit{Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/uhbl2a/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Barysz, Zuzana. Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Opery Slovenského národného divadla a Národného divadla v Brne v kontexte kultúrnych politík
Petra Kovačovská -
Súčasná generácia herečiek na doskách Slovenského národného divadla
Dominika Husárová -
Analýza a benchmarking prodejní strategie výrobců motorových pil na českém trhu
Jaroslav Šebek -
Analýza prodejní strategie firmy John Deere na českém trhu v oblasti harvestorové technologie.
Jaroslav Šebek -
Vizuální stránka křesťanské knihy Cover design jako součást prodejní strategie a spolutvůrce vizuální kultury společnosti
Lada Andršová -
Prodejní strategie společnosti DuPont
Michal KOSŤUN -
Marketingová strategie doplňkového sortimentu obchodu s obuví
Lenka RYKROVÁ -
CRM systémy jako nástroj obchodní strategie
Pavel Kozelský